• 023 727 1570
    • Veilig betalen:

Recent toegevoegde artikel(en) ×

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

smanos Veelgestelde vragen


smanos smart home alarmsystemen uitgelegd

1. Wat is een smanos beveiligingssysteem?

2. Zit ik aan een contract vast en zijn er maandelijkse kosten?

3. Moet ik nu overal stroomdraden gaan aanleggen?

4. Wat kost het installeren van het systeem en hoelang duurt dit?

5. Wat is het verschil tussen smanos systemen en andere systemen?

6. Is het mogelijk om mijn smanos kit uit te breiden?

7. Hoe werkt het smanos systeem samen met accessoires?

8. Welk smanos systeem is het best voor mijn huis?

9. Blijft mijn privacy wel gewaarborgd?

10. Kan iedereen met het simkaartnummer van het systeem dit bedienen en wijzigen?


smanos smart home alarmsystemen in gebruik

1. Wat gebeurd er in geval van alarm?

2. Wat is het maximale bereik van een smanos systeem?

3. Wat gebeurd er als de stroom uitvalt?

4. Sensoren lijken niet te worden getriggerd?

5. Welke internetverbinding heb ik nodig voor mijn smanos Wifi systeem?


Het gemak van smanos apps

1. Wat kan ik met een smanos app?

2. Betaal ik voor een smanos app?

3. Werken de smanos apps met alle mobiele telefoons?

4. Ik heb geen iOS of Android smartphone, kan ik nu mijn smanos systeem niet bedienen?


S105 On-site Alarmsysteem


X300 GSM alarmsysteem


X500 GSM alarmsysteem


1. Mijn X500 paneel lijkt geen verbinding te krijgen met het netwerk?

2. Ik ontvang geen SMS ter bevestiging van een instelling of bij alarm?

3. Ik heb de pincode van mijn simkaart verwijderd, toch maakt het paneel geen netwerkverbinding?

4. Wat gebeurd er als het alarm afgaat?

5. Hoe kan ik het systeem terugzetten naar fabrieksinstellingen?

6. Hoeveel gebruikers kunnen er worden toegevoegd?

7. Hoe kan ik de gekoppelde sensoren verwijderen?

8. Ik wil de stille modus gebruiken maar het lukt niet?

9. De bewegingsmelder lijkt niet te reageren?

10. Het verbinden van een optionele externe sirene lukt niet?

11. Hoe kan ik een extra vertraagde zone (sensor) instellen?

12. Bij gebruik van de RFID-tag reageert het paneel niet?

13. Het systeem schakelt wel uit maar stuurt geen SMS bij gebruik van een RFID-tag? ?

14. Hoelang gaan de meegeleverde batterijen in de bewegingsmelder en magneetcontact mee?

15. Wat gebeurd er als de stroom uitvalt?

16. Hoeveel accessoires kunnen er op het X500 draadloze alarmsysteem aan worden gesloten?

17. Hoe weet ik wanneer ik de batterijen van de sensoren moet vervangen?


W100 Wifi/PSTN alarmsysteem


1. Ik wil mijn telefoonlijn gebruiken maar niet mijn telefoon onbruikbaar maken?

2. Ik wil de stille modus gebruiken maar het lukt niet?

3. Ik heb geen (PSTN) telefoonlijn, kan ik het W100 alarmsysteem wel gebruiken?

4. Wat gebeurd er als het alarm afgaat?

5. Hoe kan ik het W100 systeem terugzetten naar fabrieksinstellingen?

6. Ontvang ik in het buitenland ook push berichten bij alarm?

7. Hoe kan ik namen aan de zones (sensoren) toewijzen?

8. Hoe kan ik na installatie nieuwe accessoires toevoegen?

9. Het telefoonnummer is opgeslagen maar als het alarm afgaat word ik niet gebeld?

10. Kan het W100 paneel overal worden geplaatst in mijn huis?

11. Waarom ontvang ik geen push berichten op mijn smartphone, zelfs als 3G is ingeschakeld?

12. Hoelang gaan de meegeleverde batterijen in de bewegingsmelder en magneetcontact mee?

13. Wat gebeurd er als de stroom uitvalt?

14. Hoeveel accessoires kunnen er op het W100 draadloze alarmsysteem aan worden gesloten?


G310 GSM Alarmsysteem met Bluetooth speaker


1. Mijn G310 paneel lijkt geen verbinding te krijgen met het netwerk?

2. Ik heb de pincode van mijn simkaart verwijderd, toch maakt het paneel geen netwerkverbinding?

3. Hoe kan ik het systeem terugzetten naar fabrieksinstellingen?

4. Hoeveel gebruikers kunnen er worden toegevoegd?

5. Wat gebeurd er als het alarm afgaat?

6. Hoe kan ik de gekoppelde sensoren verwijderen?

7. Het LCD scherm geeft de tijd weer maar reageert niet op alarm of accessoires?

8. Als ik een knop indruk op het paneel reageert deze niet?

9. Hoelang gaan de meegeleverde batterijen in de bewegingsmelder en magneetcontact mee?

10. Hoe kan ik namen aan de zones (sensoren) toewijzen?


W020 Wifi alarmsysteem


1. Ik krijg geen verbinding met Wifi?

1.

2. Ik doe alle stappen zoals in het boekje om Wifi aan te melden maar het lukt niet?

2.

3. Ik wil de stille modus gebruiken maar het lukt niet?

4. Wat gebeurd er als het alarm afgaat?

5. Hoe kan ik het W020 systeem terugzetten naar fabrieksinstellingen?

6. Ontvang ik in het buitenland ook push berichten bij alarm?

7. Hoe kan ik namen aan de zones (sensoren) toewijzen?

8. Hoe kan ik na installatie nieuwe accessoires toevoegen?

9. Kan het W020 paneel overal worden geplaatst in mijn huis?

10. Waarom ontvang ik geen push berichten op mijn smartphone, zelfs als 3G is ingeschakeld?

11. Hoelang gaan de meegeleverde batterijen in de magneetcontacten mee?

12. Wat gebeurd er als de stroom uitvalt?

13. Laden de batterijen in het paneel op als het paneel op batterijen opereert?

14. Hoeveel accessoires kunnen er op het W020 draadloze alarmsysteem aan worden gesloten?